Totalul afișărilor de pagină

duminică, 19 septembrie 2010

CUTIA CU BIJUTERII

                                                

VINO LA MINE

Un strop de apa sa imi dai
O picatura din dragostea ta vie
Un bob minuscul de speranta sa-mi redai
Si sa nu-mi ceri sa te privesc cu ironie.

Mii de dorinte in mintea mea se nascocesc
Te vad aproape, si vreau sa te iubesc
Iubirea-mi pentru tine o cred un dar ceresc
Pe care de craciun vreau sa ti-l daruiesc.

Nu vreau sa dispari din al meu vis, in noapte
Nu vreau sa te mai las sa pleci
Vreau sa iti simt sarutul printre soapte
Sa dovedesti ca si acum, tu inca ma iubesti.

S-a scurs mult timp de cand nu te-am vazut
E mult de cand ti-am spus : eu te iubesc!
Cand ma gandesc ca fara tine mi-e sufletul flamand
Am tot sperat mereu ,,am sa te regasesc!

Am strigat la soare la luna, la zorile senine
Le-am spus sa mi te trimita inapoi
Te-am cautat prin vise, zicand Vino la mine!
Avand drept argument: Iubirea e cu noi!


RESTURILE FURTUNII







Sub praful amintirii am gasit
Un sentiment placut-cel al iubirii-
Iar pentru el durerii am platit
Tributul dragostei si-al implinirii.




Special pentru tine am cules
Din gradina inimii mele, boboci de foc
Iar in centrul lor, cu tine am ales
Albului boboc, al purutatii noastre, sa i se faca loc!




Ti.am daruit buchetul
De vis, dorinte, placere si iubire
Dar dupaceea, a ramas regretul
Caci timpul a sadit  impertinenta despartire



Horologiul bate,,caci doar e miezul noptii
Lumina lunii ma cheama langa tine
Iar eu privesc in dreptul portii
Gandind” Oh, iubitul meu, nici astazi nu mai vine!”



Adorm pe fulgii de dor
Mi-e frig de singuratate si teama de-ntuneric
Ma simt un punct in fata clipelor
Un gol in atmosfera vie, caci  te iubesc venetic!



Visu-mi de gheata  se sparge langa tine
Speranta revederii absoarbe cupa cu rabdare
Spre tine, printre stele, trimit mesaje fine
Spalate-n lacrimi fierbinti de roua,
..ale rasaritului ce-apare.



Mi-au mai ramas nadejdea si credinta
Gandurile-s inecate-n adancurile dragostei
Iubitul meu, de-ai sti ce grea mi-e suferinta..
Si cate doruri iti transmit
  prin intermediul zecilor de porumbei.



Era asa frumos..atat de fericiti..
Cand ne iubeam chiar si-n priviri ascunse
Cand imploram prin mii de rugaminti
Sa mai ramai cateva clipe(acum si ele duse)



Traiesc din amintiri, tanjesc de al tau dor
Traiesc doar pentru viitorul nostru
Sincer iubite, singura nu-mi este asa usor
Sa-nving al disperarii monstru




Sentimentele imi sunt acelasi..de iubire
Iar inima imi suspina cand ii raspund cu :Il iubesc!
Te vad, ma vad, alaturi, intr-un present in devenire
Si totusi, pana atunci
Sunt maimutica ta!,, iubite, iti soptesc..


PLECATA..CU GANDUL LA TINE

In noaptea cea adanca, strabat al inimii desert
Dorind s-ajung la tine, sa-ti spun cat te iubesc..
Sa-ti dovedesc ca fara tine sunt doar un camp inert
Si sa-ti soptesc cum zilele-mi sunt pline:atunci cand te privesc..
In calea mea s-a oprit timpul, ce azi imi pare o himera..
Calatoresc printre nisipurile deznadejdii ca si o dromadera
Insetata de tine, iubite, lihnita de putere
Traiesc doar pentru clipa revederii, mult dorita
In care sa-ti destanui secretele adancurilor mele
Atunci cand..chiar si ultima-ti dorinta fierbinte
..va fi implinita!
Plutesc in vazduhul dunelor de ura
As vrea atat de mult sa sorb iubirea din ape cristaline
Caci, dragostea ta, a aprins un foc in inima mea pura
Acum, plecata..cu gandul doar la tine!

MA TOPESC..

Sunt singura in noapte,
Iubirea nu-i acasa
Perfidul intuneric m-arunca printre soapte
Iar eu ma-nec in apa dorului, spumoasa.

Nu mai suport! E prea mult pentru mine
De ce? De ce , iubire?
De ce sa mor, ucisa de-amintire?

Focar nestins mi-e dorul
Vulcan erupt mi-e viata
Sub flori de tei ingrop amorul
Si ard in fiecare noapte..
-pana dimineata-
E mort trecutu-n mine
Prezentu-I doar risipa
Iar cand gandesc la tine
Furtuna de regrete se-nfiripa.

Mi-e trupul frant de asteptare
Suspinele-mi au strapuns astrii
O insula pustie si-njur intinsa mare
E viata mea orbita de ochii tai albastri!

Ma topesc in lumea mea fierbinte
Nu pot s-ajung la tine, si inima o simte
“Caci tara mea de foc, nu are tarm la mare
Caci fiecare val ar mai stinge o zare.”

Te chem. cu diperare in viata mea sa vii
Fara de tine serile-s reci, iar noptile pustii
Vino iubite, inima sa-mi revii
Caci fara tine simt cum ma topesc
…in fiecare zi..

..si noaptea e absenta vietii, un cosmar
Secvente din trecut-frumoase amintiri-
Trezesc lacrimi ce curg pe-al meu obraz, amar
Dorinta dupa tine ma scoate din simtiri
Si ma topesc..ma rog, te strig,,
Arata-mi doar un semn,..macar!

ESTI TU..PENTRU MINE

Esti visul implinit in lumea mea
Un vis ce il ador caci este-al meu
In el pot fi copil, femeie sau asteptata stea
Insa doar tu vei fi frumosul vis mereu.

Esti gandul ce ma trezeste in miez de noapte;
Fiinta dupa care dorul nu-mi da pace
Parfumul amintirii ce ma imbata, cu dulci soapte
Un fruct al fericirii ce se coace

Esti mierea ce-mi alina suferinta
Cand stropi de-amaraciune strapung a mea durere
Iubirea pentru care ma arde mult dorinta;
Un diamante caruia ii daruiesc-a vietii mele perle.

Esti raza argintie a lunii ce apare
Sunt pescarusul ce tanjeste dupa tine, mare!
Tu esti esenta vie a orisicarui gand
Iar pentru inima mea existi doar tu, oricand.

Tu esti cer, eu sunt pamant
Esti speranta, esti cuvant
Esti cadoul meu cel sfant
Esti al meu, eu sunt a ta,prin vesnicul legamant!

Esti fluture iar eu fragile floare
Insa doar tu imi dai culoare
Viata-n doi este splendoare
Caci clipele cu tine sunt ani de sarbatoare.

Esti tot ce am mai scump pe lume
Picur de apa intr-un desert imens;
Izvor de dragoste, cand dorul cel fierbinte ma rapune
Pictor ce viata mea frumos, doar tu sti s-o pictezi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu