Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 15 decembrie 2010


Cuvant pentru astazi..

PENTRU CE TE FRAMANTI SUFLETE AL MEU??

Din nou şi din nou Psalmistul întreabă, "De ce eşti deprimat sufletul meu? Mă simt inutil, neajutorat. Există o nelinişte în mine. De ce Doamne? De ce mă simt atât de neajutorat în durerea mea "(vezi Psalmul 42:11 şi Psalmul 43:5)?. Aceste întrebări vorbesc de mulţimile care au iubit şi au slujit lui Dumnezeu.

Luaţi, de exemplu, Ilie. Noi l-am vedea sub un ienupăr, implora pe Dumnezeu să-l omoare. El este atât de nefericit,in punctul ca isi doreste ca viata sa sa se termine. Vedem, de asemenea,pe dreptul Ieremia abatut şi disperat. Profetul strigă: "Doamne, m-ai înşelat. Mi-a spus să profeţesc toate aceste lucruri, dar nici unul dintre ele nu a devenit realitate. Nu am făcut nimic altceva decat sa te caut toata viata mea. Şi acesta este modul în care ma răsplătesti? Acum,niciodata nu voi mai mentiona numele Tau. "

Fiecare dintre acesti slujitori este sub un atac temporar de neincredere. Dar Domnul a ştiut starea lor în aceste vremuri de confuzie şi îndoială. Şi după o perioadă, El le-a arătat cum să iasă din ea. În mijlocul tulburarii Duhul Sfânt a aprins lumina pentru ei.

Luaţi în considerare mărturia lui Ieremia: "Cand am primit cuvintele Tale le-am inghitit;Cuvintele Tale au fost bucuria si veselia inimii mele, caci dupa Numele Tau sunt numit, Doamne, Dumnezeul ostirilor! "(Ieremia 15:16).A venit cuvânt de la Domnul si pentru Ilie (1 Regi 19:9). La un moment dat, fiecare dintre acesti slujitori si-au adus aminte de cuvântul lui Dumnezeu. Şi acesta a devenit fericirea şi bucuria în viaţa lor, scotandu-i din necaz, luand de bun Cuvantul.

Adevărul este ca tot timpul cand aceşti oameni au fost probleme Domnul a fost acolo sezand, în aşteptare. El a ascultat strigătele lor, suferinţele lor. Şi după ce a petrecut ceva timp, a spus el, "Gata, ai avut timpul tau de durere şi îndoială. Acum vreau să ai încredere în Mine.Te vei întoarce la Cuvântul Meu? "Vei imbratisa tu promisiunea care Ti-am facut-o? Dacă o vei face, Cuvântul Meu te va scoate din aceasta situatie si vei progresa. "
by David Wilkerson

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu